PRAKTYCZNE metody - rzeczywiste ROZWIĄZANIA
We współczesnym, ciągle zmieniającym się biznesie, jedną z najbardziej cenionych umiejętności pracowników, mających bezpośredni wpływ na skuteczność działania firmy jest inteligencja emocjonalna.
Termin ten odnosi się do zdolności rozpoznawania własnych uczuć i uczuć innych osób, do zdolności motywowania się i kierowania emocjami zarówno własnymi, jak i innych.
Każdy z nas ma marzenia, aby odnosić sukcesy osobiste i zawodowe. Aby to zrealizować zdobywamy wiedzę, doświadczenie i więcej pracujemy. Jednak rzadko prowadzi nas to do upragnionego celu. Aby być efektywnym, odnosić sukcesy potrzebujemy rozwinąć swoją inteligencję emocjonalną.
Podczas szkolenia koncentrujemy się na 6 głównych obszarach składających się na inteligencję emocjonalną:
- Świadome życie
- Samoakceptacja
- Samokontrola
- Efektywność interpersonalna
- Życie celowe
- Spójność osobista
Inteligencję emocjonalną można rozwijać. Podczas warsztatu uaktywniamy kompetencje związane z:
- Rozumieniem i panowaniem nad własnymi emocjami.
- Kontrolowaniem własnych zachowań.
- Odczytywaniem emocji innych ludzi.
- Wpływaniem na stan emocji swoich rozmówców.
- Angażowaniem rozmówców do ciekawej wymiany zdań.
- Kontrolowaniem przebiegu rozmowy.
- Efektywną współpracą w zespole.
- Rozwijaniem swoich kompetencji przywódczych.
- Poruszaniem się po ciągle zmieniających się zawirowaniach emocjonalnych współczesnego świata.
- Korzystaniem z inteligencji emocjonalnej w życiu prywatnym i zawodowym, aby stać się lepszym pracownikiem, szefem, partnerem lub rodzicem.
- Budowanie kultury emocjonalnej organizacji i jej wpływ na sukces firmy.
Kompetencje te pozwolą Ci osiągać sukcesy tam, gdzie innym się to nie udaje.
Kontakt:
Instytut Skutecznego Działania
Szkolenia Doradztwo Coaching
ul. Grodkowska 8 lok. 33, 01-461 Warszawa
www.isd.pl; e-mail: mariusz@isd.pl
M: +48 507 165 350