JAK SZYBKO I SKUTECZNIE TWORZYĆ RELACJE Z KLIENTEM

Czy do TANGA trzeba dwojga… czyli jak  szybko i skutecznie tworzyć relacje z klientem

Szkolenie inspiruje, porządkuje, utrwala wiedzę z zakresu fundamentów kompetencji menedżerskich, sprzedażowych, interpersonalnych, pozwala na praktyczny trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do zarządzania relacjami i więziami z ludźmi.

Cele szkolenia:

  • Zyskanie szerokiego spojrzenia na proces budowania relacji z klientem.
  • Rozwój kompetencji rozpoznawania prawdziwych potrzeb klienta.
  • Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających sprawne i naturalne nawiązywanie relacji.
  • Kształtowanie wewnętrznych postaw niezbędnych do pracy w obszarze sprzedaży, interakcji z klientem wewnętrznym.
  • Rozwój obszarów wiarygodności, integralności i autentyczności w budowaniu relacji.

Korzyści dla  uczestnika:

Po szkoleniu uczestnicy:

  • dzięki szerokiemu spojrzeniu na proces budowania relacji potrafią tworzyć je świadomie i spójnie ze sobą, dzięki czemu są w tym procesie wiarygodni,
  • kształtują własny, spójny styl budowania skutecznych relacji,
  • zwiększają efektywność działania w środowisku biznesowym oraz bezpośrednio
  • w kontakcie z klientem,
  • skutecznie zarządzają postawami w budowaniu relacji z klientem, opierają się na wartościach wspólnych z klientem.

Zakres merytoryczny szkolenia:

Nawiązywanie relacji - wprowadzenie

  • Czym są relacje? Wstępna analiza podłoża budowania relacji.

Podstawy budowania relacji

 

  • Efekt „LUSTRA”, a utrata klienta i zaufania.
  • Cykl budowania relacji.

Skuteczność relacji w koncepcji psychologicznych więzi

  • Wywieranie wpływu w sytuacji bezpośredniego działania i nawiązywania relacji.
  • Schemat psychologicznego podłoża budowania więzi.

Strategie i świadome zarządzanie relacjami

  • Pogłębianie relacji, a spójność wartości.
  • Tworzenie i wzmacnianie barier wejścia.

Co w procesie budowania relacji jest priorytetowe

  • Jak dostosować strategie do klienta.

Podsumowanie

  • Relacyjne TANGO - jak w realnych sytuacjach mogę wykorzystać doświadczenia z tego szkolenia.
  • Indywidualne podsumowania, udzielenie informacji zwrotnej.

Profil uczestnika:

Szkolenie przeznaczone jest dla każdego, kto w swojej pracy spotyka się lub będzie spotykał
z klientem zarówno wewnętrznym jak i zewnętrznym. Do udziału w szkoleniu zapraszamy wszystkich, dla których relacje, postawy, spójne wartości są sposobem realizacji celu biznesowego:

  • Menedżerów,
  • Liderów sprzedaży, sprzedawców,
  • Liderów i pracowników działów zakupowych,
  • Przedsiębiorców.

Stosowane metody

Ćwiczenia indywidualne i zespołowe (symulacje), odgrywanie ról, prezentacje, inspiracja, dyskusje prowadzone przez trenera.

Prowadzący Szkolenie:

   PRZEMYSŁAW LELEWSKI
   Trener
   Coach ICC
   Instruktor Team-Building
   Ratownik
   Organizator / Koordynator Eventów
   Specjalista ds. Kadr i Rekrutacji
   Wykładowca Akademicki
   Nauczyciel Dyplomowany

Trener i certyfikowany Coach ICC. Posiada duże doświadczenie z budowaniu skutecznych zespołów. Ceniony przez swoich klientów m.in. za swoją umiejętność budowania relacji i świadome słuchanie. Prowadząc warsztaty bardzo wysoko ceni sobie profesjonalizm i spójność na poziomie wartości i postaw. Na jego szkoleniach zawsze pojawia się duża otwartość na doświadczanie i wspólną naukę poprzez praktyczne studia przypadków oraz natychmiastową możliwość wdrożenia poznanych treści w swoje działanie.

SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE SZKOLENIA

  • Termin szkolenia: nowy termin w trakcie ustaleń
  • Miejsce szkolenia: Warszawa
  • Czas trwania: 1 dzień - 8 godzin dydaktycznych
  • Uczestnicy otrzymują certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia
  • Cena uczestnictwa w szkoleniu wynosi - 580,00 zł netto + 23 % VAT
  • Formularz Zgłoszenia

Cena zawiera:

  • uczestnictwo w szkoleniu,
  • materiały szkoleniowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia z podaniem ilości godzin dydaktycznych
  • serwis konferencyjny oraz lunch.

Cena nie zawiera:

  • dojazdu uczestnika na szkolenie,
  • śniadań i kolacji,
  • noclegu uczestników,
  • kosztów parkingu.

Zapytanie w sprawie szkoleń otwartych prosimy kierować na adres e-mail: szkoleniaotwarte@isd.pl
Kontakt w sprawie informacji na temat szkoleń tel.: (+48) 606 479 709 / e-mail: ewa@isd.pl

 

ZamknijNa tej stronie internetowej wykorzystywane są pliki cookies zbierane do celów statystycznych i wykorzystywane do poprawnego działania serwisu www.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki - niedokonanie zmian ustawień przeglądarki jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.