Czy do TANGA trzeba dwojga… czyli jak szybko i skutecznie tworzyć relacje z klientem
Szkolenie inspiruje, porządkuje, utrwala wiedzę z zakresu fundamentów kompetencji menedżerskich, sprzedażowych, interpersonalnych, pozwala na praktyczny trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do zarządzania relacjami i więziami z ludźmi.
Cele szkolenia:
- Zyskanie szerokiego spojrzenia na proces budowania relacji z klientem.
- Rozwój kompetencji rozpoznawania prawdziwych potrzeb klienta.
- Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających sprawne i naturalne nawiązywanie relacji.
- Kształtowanie wewnętrznych postaw niezbędnych do pracy w obszarze sprzedaży, interakcji z klientem wewnętrznym.
- Rozwój obszarów wiarygodności, integralności i autentyczności w budowaniu relacji.
Korzyści dla uczestnika:
Po szkoleniu uczestnicy:
- dzięki szerokiemu spojrzeniu na proces budowania relacji potrafią tworzyć je świadomie i spójnie ze sobą, dzięki czemu są w tym procesie wiarygodni,
- kształtują własny, spójny styl budowania skutecznych relacji,
- zwiększają efektywność działania w środowisku biznesowym oraz bezpośrednio
- w kontakcie z klientem,
- skutecznie zarządzają postawami w budowaniu relacji z klientem, opierają się na wartościach wspólnych z klientem.
Zakres merytoryczny szkolenia:
Nawiązywanie relacji - wprowadzenie
- Czym są relacje? Wstępna analiza podłoża budowania relacji.
Podstawy budowania relacji
- Efekt „LUSTRA”, a utrata klienta i zaufania.
- Cykl budowania relacji.
Skuteczność relacji w koncepcji psychologicznych więzi
- Wywieranie wpływu w sytuacji bezpośredniego działania i nawiązywania relacji.
- Schemat psychologicznego podłoża budowania więzi.
Strategie i świadome zarządzanie relacjami
- Pogłębianie relacji, a spójność wartości.
- Tworzenie i wzmacnianie barier wejścia.
Co w procesie budowania relacji jest priorytetowe
- Jak dostosować strategie do klienta.
Podsumowanie
- Relacyjne TANGO - jak w realnych sytuacjach mogę wykorzystać doświadczenia z tego szkolenia.
- Indywidualne podsumowania, udzielenie informacji zwrotnej.
Profil uczestnika:
Szkolenie przeznaczone jest dla każdego, kto w swojej pracy spotyka się lub będzie spotykał
z klientem zarówno wewnętrznym jak i zewnętrznym. Do udziału w szkoleniu zapraszamy wszystkich, dla których relacje, postawy, spójne wartości są sposobem realizacji celu biznesowego:
- Menedżerów,
- Liderów sprzedaży, sprzedawców,
- Liderów i pracowników działów zakupowych,
- Przedsiębiorców.
Stosowane metody
Ćwiczenia indywidualne i zespołowe (symulacje), odgrywanie ról, prezentacje, inspiracja, dyskusje prowadzone przez trenera.
Prowadzący Szkolenie:
PRZEMYSŁAW LELEWSKI
Trener
Coach ICC
Instruktor Team-Building
Ratownik
Organizator / Koordynator Eventów
Specjalista ds. Kadr i Rekrutacji
Wykładowca Akademicki
Nauczyciel Dyplomowany
Trener i certyfikowany Coach ICC. Posiada duże doświadczenie z budowaniu skutecznych zespołów. Ceniony przez swoich klientów m.in. za swoją umiejętność budowania relacji i świadome słuchanie. Prowadząc warsztaty bardzo wysoko ceni sobie profesjonalizm i spójność na poziomie wartości i postaw. Na jego szkoleniach zawsze pojawia się duża otwartość na doświadczanie i wspólną naukę poprzez praktyczne studia przypadków oraz natychmiastową możliwość wdrożenia poznanych treści w swoje działanie.
SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE SZKOLENIA
- Termin szkolenia: nowy termin w trakcie ustaleń
- Miejsce szkolenia: Warszawa
- Czas trwania: 1 dzień - 8 godzin dydaktycznych
- Uczestnicy otrzymują certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia
- Cena uczestnictwa w szkoleniu wynosi - 580,00 zł netto + 23 % VAT
- Formularz Zgłoszenia
Cena zawiera:
- uczestnictwo w szkoleniu,
- materiały szkoleniowe,
- certyfikat ukończenia szkolenia z podaniem ilości godzin dydaktycznych
- serwis konferencyjny oraz lunch.
Cena nie zawiera:
- dojazdu uczestnika na szkolenie,
- śniadań i kolacji,
- noclegu uczestników,
- kosztów parkingu.
Zapytanie w sprawie szkoleń otwartych prosimy kierować na adres e-mail: szkoleniaotwarte@isd.pl
Kontakt w sprawie informacji na temat szkoleń tel.: (+48) 606 479 709 / e-mail: ewa@isd.pl