KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA

Będziecie używać słów, które wywierają wpływ na życie biologiczne i psychologiczne ludzi
zarówno dziś jak i za lat dwadzieścia.
Lepiej więc będzie, jeśli zechcecie pozastanawiać się nad słowami,
których używacie, pomyśleć o tym, jakie są ich znaczenia,
poszukać i zrozumieć ich liczne skojarzenia.

- Milton Erickson

Celem tego szkolenia jest:

  • Budowanie efektywnej i przyjaznej komunikacji / współpracy między zespołami i członkami zespołów.
  • Zrozumienie oraz wykorzystanie dla zwiększenia swojej skuteczności strategii zachowań własnych i innych osób.
  • Rozwijanie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych.
  • Zaangażowanie się w rozwój osobisty i sukces pozostałych członków zespołu, jak również w osiąganie wspólnych celów.
  • Rozwijanie tolerancji dla współpracowników o różnych profilach osobowościowych, wspierających proces kierowania grupą.

Zawartość szkolenia

  • Komunikacja interpersonalna w relacjach zawodowych.
  • Praca w zespole w kontekście komunikacji interpersonalnej.
  • Komunikacja  w trudnych kontaktach z ludźmi.
  • Rozwiązywanie konfliktów wewnątrz organizacji.
  • Budowanie własnego wizerunku w zespole.
  • Budowanie ram współpracy w grupie.

Kontakt:
Instytut Skutecznego Działania
Szkolenia Doradztwo Coaching

ul. Grodkowska 8 lok. 33, 01-461 Warszawa
www.isd.pl; e-mail: mariusz@isd.pl
M: +48 507 165 350

 

ZamknijNa tej stronie internetowej wykorzystywane są pliki cookies zbierane do celów statystycznych i wykorzystywane do poprawnego działania serwisu www.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki - niedokonanie zmian ustawień przeglądarki jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.