Merchandising

Kreatywny, ciekawy, indywidualny i zaplanowany sposób przedstawiania asortymentu oraz wykorzystanie wszelkich pomocy prezentacyjnych ma ogromny wpływ na zwiększenie szans zauważenia oferty przez klienta, co bezpośrednio wypływa na zwiększenie sprzedaży. Niezmiernie istotnym elementem działań merchandisng’owych jest fakt skutecznego wykorzystania i pozytywnego postrzegania powierzchni handlowej. Klient podejmuje ostateczną decyzję o zakupie towaru w sklepie, który staje się ostatnim - bardzo ważnym ogniwem w gospodarce rynkowej.

Merchandising to wiele działań podejmowanych w punkcie handlowym związanych:

  1. z ekspozycją towarów na półce
  2. z zagospodarowaniem przestrzeni sprzedaży
  3. ze sterowaniem ruchem nabywców,
  4. ze stworzeniem odpowiedniej atmosfery w punkcie handlowym
  5. z wykorzystaniem konkurencyjnych działań promocyjnych w celu oddziaływania na konsumenta
  6. z poprawieniem wyników sprzedaży

MERCHANDISING, czyli kreatywność, indywidualizm w podejściu do otoczenia klienta przyniesie korzyści firmie, a także wygodę i ukłon w stronę klienta.

Informacje na temat szkolenia M: +48 606 479 709, e-mail: ewa@isd.pl

 

ZamknijNa tej stronie internetowej wykorzystywane są pliki cookies zbierane do celów statystycznych i wykorzystywane do poprawnego działania serwisu www.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki - niedokonanie zmian ustawień przeglądarki jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.