MYSTERY SHOPPER

Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób.
Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy.

W ramach projektów „tajemniczego klienta” badamy przez telefon i osobiście kompetencje zawodowe pracowników firm na różnych poziomach organizacyjnych z zakresu obsługi klienta oraz sprzedaży.

Projekt "tajemniczego klienta" bada aktualny poziom obsługi klienta oraz efektywność wykonywania zadań.

Etapy projektu:

  • Przystępując do badania metodą „tajemniczego klienta” określamy wspólnie ze zleceniodawcą kryteria (listę zachowań wskaźnikowych), które będą poddane ocenie. Zależne jest to od celów, dla których będzie prowadzone badanie oraz aktualnych potrzeb i procedur wewnętrznych firmy.
  • Szczegółowe opracowanie metodologii badania, dostosowane do przyjętych zachowań wskaźnikowych. Opracowanie scenariusza realizującego badanie zachowań wskaźnikowych, według którego będą badane kompetencje np. osób obsługujących klientów (aranżowanie realnych sytuacji interpersonalnych w poszczególnych punktach).
  • Realizacja projektu wg ustalonego harmonogramu.
  • Przygotowywanie szczegółowego raportu z badania „tajemniczy klient” oraz wniosków ukazujących aktualny stan posiadanych przez pracowników kompetencji i prezentowanych zachowań, w poszczególnych kategoriach.

Informacji na temat projektu udzielamy: tel. 022 380 31 90, e-mail: biuro

 

 

ZamknijNa tej stronie internetowej wykorzystywane są pliki cookies zbierane do celów statystycznych i wykorzystywane do poprawnego działania serwisu www.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki - niedokonanie zmian ustawień przeglądarki jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.