Orientacja na Klienta - Budowanie Relacji w Biznesie

Podstawowym źródłem kłopotów prawie wszystkich ludzi są trudności
z porozumiewaniem się - ludzie słuchają innych z empatią.
Słuchają przez pryzmat własnych doświadczeń.

- St. Covey

Celem tego szkolenia jest:

  • Doskonalenie skutecznego komunikowania się we współczesnym biznesie.
  • Uwrażliwienie na sygnały wysyłane przez pracowników, współpracowników i klientów.
  • Doskonalenie percepcji szeroko pojętej komunikacji w kontekście współpracy z różnymi osobowościami.
  • Kształtowanie postaw w kontakcie z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.

Zawartość szkolenia

  • Efektywna komunikacja w biznesie.
  • Komunikacja  w relacjach zawodowych.
  • Style komunikacji.
  • Budowanie ram współpracy w biznesie.
  • Rozpoznawanie schematów decyzyjnych własnych i innych osób.
  • Rozwiązanie satysfakcjonujące obydwie strony.
  • Zasady przepływu informacji a umiejętność współpracy.

Informacje na temat szkolenia M: +48 606 479 709, e-mail: ewa@isd.pl

 

ZamknijNa tej stronie internetowej wykorzystywane są pliki cookies zbierane do celów statystycznych i wykorzystywane do poprawnego działania serwisu www.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki - niedokonanie zmian ustawień przeglądarki jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.