Zarządzanie zmianą

 
 
Zrozumcie, że wszystkie doświadczenia
mogą służyć jako baza uczenia się
i nie zależy to od tego, czy są pozytywne czy negatywne,
chciane czy niechciane, dobre czy złe.

R. Bandler / J. Grinder

 

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej - poświęcone doskonaleniu kompetencji w zakresie przeprowadzenia zmian i zarządzania w warunkach zmian w firmie.

Cele szkolenia

  • Poznanie indywidualnych nastawień do procesu zmian.
  • Uświadomienie roli i znaczenia Lidera w procesie zmiany.
  • Doskonalenie narzędzi zarządzania w procesie zmiany.
  • Metodyka przygotowania i wdrożenia zmian w Firmie.
  • Umiejętne rozpoznawanie postaw wobec zmian pracowników.
  • Umiejętne radzenie sobie z postawami pracowników wobec zmian w organizacji.
  • Umiejętność dokonywania świadomych i odpowiedzialnych wyborów.
  • Umiejętność szacowania i podejmowania ryzyka.

Zawartość szkolenia

  • Psychologia zmian w organizacji.
  • Inicjowanie zmian w organizacji.
  • Planowanie zmian w organizacji.
  • Zachowania pracowników wobec procesu zmian.
  • Wdrażanie zmian w organizacji.
  • Psychologiczne aspekty budowania przywództwa w procesie zmian.
  • Angażowanie pracowników w zmiany.
  • Konflikt jako element zmiany w organizacji.

Kontakt:
Instytut Skutecznego Działania
Szkolenia Doradztwo Coaching

ul. Grodkowska 8 lok. 33, 01-461 Warszawa
www.isd.pl; e-mail: mariusz@isd.pl
M: +48 507 165 350

 

ZamknijNa tej stronie internetowej wykorzystywane są pliki cookies zbierane do celów statystycznych i wykorzystywane do poprawnego działania serwisu www.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki - niedokonanie zmian ustawień przeglądarki jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.