COACHING - jako wsparcie procesu rozwoju pracowników

Jestem odpowiedzialny za mój umysł, a zatem za moje rezultaty.
David Molden

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej, poświęcone doskonaleniu kompetencji w zakresie wspierania pracowników w kontekście stosowania komunikacji coachingowej.

Cele szkolenia

  • Przedstawienie coachingu jako narzędzia w zarządzaniu rozwojem kompetencji pracowników oraz zarządzaniu efektywnością pracowników.
  • Pokazanie korzyści jakie może przynieść stosowanie coachingu dla przełożonego, pracowników i firmy.

Zawartość szkolenia

  • Coaching - nowoczesnym narzędziem rozwoju ludzi w organizacji.
  • Zasady i cele coachingu.
  • Filozofia procesu coachingu
  • Korzyści z coachingu.
  • Coaching w kontekście organizacji / firmy - jako proces rozwijania pracowników w realiach pracy zawodowej.
  • Etapy coachingu.
  • Techniki coachingowe: GROW, FISCH, EDICC.
  • Ogromna rola coachingu w procesie sprzedaży.
  • Spotkanie coachingowe - narzędzia do zastosowania.
  • Planowanie odpowiednich i realnych zadań coachingowych.
  • Angażowanie pracowników w proces własnego rozwoju (coaching).
  • Postawa i umiejętności coacha.
  • Autorytet coacha.
  • Wyznaczenie obszarów rozwoju dla poszczególnych pracowników.
  • Monitorowanie rozwoju pracownika i zespołu.
  • Wsparcie procesu coachingu w organizacji.

Kontakt:
Instytut Skutecznego Działania
Szkolenia Doradztwo Coaching

ul. Grodkowska 8 lok. 33, 01-461 Warszawa
www.isd.pl; e-mail: mariusz@isd.pl
M: +48 507 165 350

 

ZamknijNa tej stronie internetowej wykorzystywane są pliki cookies zbierane do celów statystycznych i wykorzystywane do poprawnego działania serwisu www.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki - niedokonanie zmian ustawień przeglądarki jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.