Szkolenie z coachingu poświęcone jest doskonaleniu kompetencji w zakresie wspierania pracowników w kontekście stosowania komunikacji coachingowej. Przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.
Celem tego szkolenia jest rozwijanie umiejętności:
- Przedstawienie coachingu jako narzędzia w zarządzaniu rozwojem kompetencji pracowników oraz zarządzaniu efektywnością pracowników.
- Korzyści jakie może przynieść stosowanie coachingu dla przełożonego, pracowników i firmy.
- Podstawowe zasady coachingu.
- Zasady dobrego coacha.
- Coaching jako proces – etapy coachingu.
- Sposoby prowadzenia rozmowy, sesji coachingowej.
- Bariery w prawidłowym procesie coachingu.
Zawartość szkolenia
- Warunki, które powinny być spełnione, aby możliwe było stosowanie coachingu.
- Zasady i cele coachingu.
- Filozofia procesu coachingu.
- Etapy coachingu.
- Autorytet Coacha.
- Korzyści z coachingu.
- Techniki coachingowe: GROW, FISCH, EDICC.
- Spotkanie coachingowe - sposoby prowadzenia rozmów coachingowych.
- Angażowanie pracowników w proces coachingu.
- Wyznaczenie obszarów rozwoju dla poszczególnych pracowników.
Informacji na temat szkolenia udzielamy M: +48 606 479 709, e-mail: ewa@isd.pl