Podstawowym źródłem kłopotów prawie wszystkich ludzi są trudności
z porozumiewaniem się - ludzie słuchają innych z empatią.
Słuchają przez pryzmat własnych doświadczeń.
- St. Covey
Celem tego szkolenia jest:
- Doskonalenie skutecznego komunikowania się we współczesnym biznesie.
- Uwrażliwienie na sygnały wysyłane przez pracowników, współpracowników i klientów.
- Doskonalenie percepcji szeroko pojętej komunikacji w kontekście współpracy z różnymi osobowościami.
- Kształtowanie postaw w kontakcie z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
Zawartość szkolenia
- Efektywna komunikacja w biznesie.
- Komunikacja w relacjach zawodowych.
- Style komunikacji.
- Budowanie ram współpracy w biznesie.
- Rozpoznawanie schematów decyzyjnych własnych i innych osób.
- Rozwiązanie satysfakcjonujące obydwie strony.
- Zasady przepływu informacji a umiejętność współpracy.
Kontakt:
Instytut Skutecznego Działania
Szkolenia Doradztwo Coaching
ul. Grodkowska 8 lok. 33, 01-461 Warszawa
www.isd.pl; e-mail: mariusz@isd.pl
M: +48 507 165 350