Działalność firmy związana jest z koniecznością prezentowania różnych ofert i projektów. Ważne, aby prezentacja realizowała postawione cele oraz była przyjemna zarówno dla klienta, jak i mówcy. Pozwala to na budowanie dobrych relacji pomiędzy stronami oraz zwiększa efektywność podjętych działań.
Zawartość szkolenia
- Struktura prezentacji oferty, dobór modelu do klienta i sytuacji.
- Plan prezentacji.
- Dobór struktur językowych w celu bezpośredniego dotarcia do danego klienta.
- Mówienie językiem korzyści.
- Wykorzystanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
- Odpowiadanie na pytania - wykorzystanie trudnych pytań do budowania wiarygodności prezentowanego produktu / usługi.
- Strategia zachowań wzmacniających uwagę i budujących dobry kontakt.
- Techniki tworzenia i utrzymywania poczucia spokoju i pewności siebie w czasie prezentacji.
- Przygotowanie materiałów informacyjnych dla słuchaczy.
- Umiejętność sięgania do wewnętrznych zasobów.
- Właściwe wykorzystanie przestrzeni - techniki pozawerbalnego oddziaływania na słuchaczy.
Kontakt:
Instytut Skutecznego Działania
Szkolenia Doradztwo Coaching
ul. Grodkowska 8 lok. 33, 01-461 Warszawa
www.isd.pl; e-mail: mariusz@isd.pl
M: +48 507 165 350