Prezentacja oferty handlowej

Działalność firmy związana jest z koniecznością prezentowania różnych ofert i projektów. Ważne, aby prezentacja realizowała postawione cele oraz była przyjemna zarówno dla klienta, jak i mówcy. Pozwala to na budowanie dobrych relacji pomiędzy stronami oraz zwiększa efektywność podjętych działań.

Zawartość szkolenia

  • Struktura prezentacji oferty, dobór modelu do klienta i sytuacji.
  • Plan prezentacji.
  • Dobór struktur językowych w celu bezpośredniego dotarcia do danego klienta.
  • Mówienie językiem korzyści.
  • Wykorzystanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
  • Odpowiadanie na pytania - wykorzystanie trudnych pytań do budowania wiarygodności prezentowanego produktu / usługi.
  • Strategia zachowań wzmacniających uwagę i budujących dobry kontakt.
  • Techniki tworzenia i utrzymywania poczucia spokoju i pewności siebie w czasie prezentacji.
  • Przygotowanie materiałów informacyjnych dla słuchaczy.
  • Umiejętność sięgania do wewnętrznych zasobów.
  • Właściwe wykorzystanie przestrzeni - techniki pozawerbalnego oddziaływania na słuchaczy.

Kontakt:
Instytut Skutecznego Działania
Szkolenia Doradztwo Coaching

ul. Grodkowska 8 lok. 33, 01-461 Warszawa
www.isd.pl; e-mail: mariusz@isd.pl
M: +48 507 165 350

 

ZamknijNa tej stronie internetowej wykorzystywane są pliki cookies zbierane do celów statystycznych i wykorzystywane do poprawnego działania serwisu www.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki - niedokonanie zmian ustawień przeglądarki jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.