Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej, poświęcone doskonaleniu kompetencji w zakresie wspierania pracowników w kontekście stosowania komunikacji coachingowej.
Cele szkolenia
- Przedstawienie coachingu jako narzędzia w zarządzaniu rozwojem kompetencji pracowników oraz zarządzaniu efektywnością pracowników.
- Pokazanie korzyści jakie może przynieść stosowanie coachingu dla przełożonego, pracowników i firmy.
Zawartość szkolenia
- Coaching - nowoczesnym narzędziem rozwoju ludzi w organizacji.
- Zasady i cele coachingu.
- Filozofia procesu coachingu
- Korzyści z coachingu.
- Coaching w kontekście organizacji / firmy - jako proces rozwijania pracowników w realiach pracy zawodowej.
- Etapy coachingu.
- Techniki coachingowe: GROW, FISCH, EDICC.
- Ogromna rola coachingu w procesie sprzedaży.
- Spotkanie coachingowe - narzędzia do zastosowania.
- Planowanie odpowiednich i realnych zadań coachingowych.
- Angażowanie pracowników w proces własnego rozwoju (coaching).
- Postawa i umiejętności coacha.
- Autorytet coacha.
- Wyznaczenie obszarów rozwoju dla poszczególnych pracowników.
- Monitorowanie rozwoju pracownika i zespołu.
- Wsparcie procesu coachingu w organizacji.
Kontakt:
Instytut Skutecznego Działania
Szkolenia Doradztwo Coaching
ul. Grodkowska 8 lok. 33, 01-461 Warszawa
www.isd.pl; e-mail: mariusz@isd.pl
M: +48 507 165 350