INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Miejsce i czas szkoleń

Dzień szkoleniowy trwa średnio 7-8 godzin pracy, z godzinną przerwą obiadową i dwoma 15-minutowymi przerwami na kawę lub herbatę. Rozplanowanie zajęć jest dostosowywane do indywidualnych potrzeb firmy.

Większość szkoleń trwa od 2 do 3 dni i odbywa się poza siedzibą firmy. Pozwala to, poprzez zmianę miejsca, oderwać uczestników od kontekstu pracy zawodowej, co ułatwia zmianę przekonań i zachowań oraz przyspiesza proces uczenia się. Szkolenie kilkudniowe, stwarza również możliwość zorganizowania wieczornych zajęć integracyjnych (np. gry edukacyjne, ściśle związane z tematyką zajęć).

Szkolenia prowadzimy w miejscach wskazanych przez zleceniodawcę lub sami je organizujemy. Proponujemy między innymi następujące ośrodki na terenie całej Polski.

Lp. Nazwa Hotelu Adres Telefon
1. Centrum Szkoleniowe
w Łasze
ul. Mazowiecka 75
05-140 Łacha k/ Serocka
(0 22) 782-72-64
2. Hotel 500 ul. Warszawska 319
05-130 Zegrze
(0 22) 774-66-66
3. Hotel Astor SportHotel ul. Rozewska 38
84-120 Jastrzębia Góra
(0 58) 771-55-55
4. Hotel Bavaria ul. Wyzwolenia 56
43-460 Wisła
(0 33) 855-39-54
5. Hotel Belveder ul. Zdrojowa 15
43-450 Ustroń
(0 33) 854-85-00
6. Hotel Belvedere ul. Droga do Białego 3
34-500 Zakopane
(0 18) 20-21-200
7. Hotel Gołębiewski ul. Mrągowska 34
11-730 Mikołajki
(0 87) 42-90-700; 701; 702
8. Hotel Gołębiewski ul. Ks. Bursche 3
43-460 Wisła
(0 33) 855-47-00
9. Hotel Haffner ul. J.J. Haffnera 59
81-715 Sopot
(0 58) 55-09-999; 888
10. Hotel Klimczok ul. Poziomkowa 20
43-370 Szczyrk
(0 33) 82-60-100
11. Hotel Litwor ul. Krupówki 40
34-500 Zakopane
(0 18) 20-127-39
12. Hotel Neptun ul. Sosnowa 1
84-360 Łeba
(0 59) 866-14-32
13. Hotel Neptun ul. Mestwina 38
84-141 Jurata
(0 58) 675-62-62
14. Hotel Opera ul. Moniuszki 10
81-829 Sopot
(0 58) 55-55-600
15. Hotel Podewils Zamek Rycerski w Kręgu
76-129 Ostrowiec
(0 94) 34-70-516
16. Hotel Rezydent Pl. Konstytucji 3 Maja 3
81-704 Sopot               
(0 58) 55-55-800
17. Hotel Senator 78-131 Dźwirzyno /
Kołobrzeg
(0 94) 35-49-400
18. Hotel Villa Marilor ul. Kościuszki 18
34-500 Zakopane
(0 18) 20-644-11; 12
19. Hotel Villa Park ul. Warzelniana 10
87-720 Ciechocinek
(0 54) 416-41-00
20. Hotel Vivaldi ul. Winogrady 9
61-663 Poznań
(0 61) 85-88-100
21.  Hotel w Cierszewie Cierszewo (0 24) 260-95-65; 67
22. Manor House ul. Czachowskiego 56
26-510 Chlewiska
(0 48) 628-70-61
23. Mrongovia Hotel Orbis ul. Giżycka 6
11-700 Mrągowo
(0 89) 741-32-21
24. Nosalowy Dwór ul. Balzera 21d
34-500 Zakopane
(0 18) 204-14-00
25. Pałac Mierzęcin Mierzęcin 1
66-520 Dobiegniew
(0 95) 761-22-11
26. Wielkopolskie Centrum
Konferencyjne Pałac w Kruszewie
ul. Parkowa 4
64-850 Kruszewo
(0 67) 283-92-82
27. Zespół Pałacowo Parkowy
Sieniawa
ul. Kościuszki 32
37-530 Sieniawa
(0 16) 649-17-0


Grupa szkoleniowa

Większość przedstawionych programów szkoleniowych posiada charakter warsztatowy. Treści oraz ćwiczenia dobierane są w taki sposób, aby wykorzystać procesy zachodzące w grupie pomiędzy uczestnikami, jednocześnie wplecione są elementy indywidualnej pracy.

Przy większych grupach proponujemy podział na podgrupy, które mogą być prowadzone równolegle. Stwarza to możliwość przeprowadzenia części zajęć wspólnie, gier edukacyjnych - ukazujących mechanizmy funkcjonowania dużych grup, jednocześnie rozwijających umiejętność pracy zespołowej.

Optymalna grupa powinna liczyć od 10 do 12 osób. Umożliwia to skupienie się na pracy indywidualnej z poszczególnymi osobami, a równocześnie jest okazją do nauki zachowań grupowych. 

Materiały szkoleniowe

Uczestnicy szkoleń otrzymują materiały zawierające informacje poruszane podczas zajęć oraz ich rozwinięcie. Objętość ich uzależniona jest od tematu oraz czasu trwania szkolenia i wynosi od 15 do 60 stron.

Materiały dostosowujemy do profilu firmy dla której prowadzimy zajęcia oraz specyfiki grupy szkoleniowej.

Cena szkolenia

Cena za dzień szkoleniowy dla jednej grupy (10 - 12 osób) jest do uzgodnienia i uzależniona od tematu, czasu jego trwania i obejmuje:

  • analizę potrzeb szkoleniowych firmy,
  • opracowanie programu szkolenia dostosowanego do danej grupy uczestników,
  • przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników,
  • przygotowanie ćwiczeń dostosowanych do potrzeb i realiów szkolenia,
  • prowadzenie jednej grupy przez 1 lub 2 trenerów,
  • certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu,
  • konsultacje z uczestnikami po szkoleniu (e-mail),
  • raport poszkoleniowy.

Raport po-szkoleniowy obejmuje:

  • Informację czy zostały zrealizowane cele szkolenia oraz w jaki sposób to zrobiono
  • Analiza i ocena szkolenia
  • Ogólny opis szkolenia i zauważonych zmian w postawie uczestników
  • Opis najważniejszych ćwiczeń oraz co osiągnięto dzięki nim
  • Wnioski o procesie szkoleniowym
  • Wnioski z ankiet po-szkoleniowych uczestników
  • Propozycje przyszłych potrzeb szkoleniowych uczestników zajęć.
 

ZamknijNa tej stronie internetowej wykorzystywane są pliki cookies zbierane do celów statystycznych i wykorzystywane do poprawnego działania serwisu www.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki - niedokonanie zmian ustawień przeglądarki jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.