Gdy ludzie rozumieją istotę problemu,
w znaczący sposób i szczerze uczestniczą w poszukiwaniu jego rozwiązania.
St. Covey
w znaczący sposób i szczerze uczestniczą w poszukiwaniu jego rozwiązania.
St. Covey
Celem tego szkolenia jest:
- Poznanie narzędzi rozwiązywania konfliktów.
- Nabycie umiejętności stosowania ich w pracy własnego działu oraz przy współpracy pomiędzy różnymi działami.
- Kształtowanie nawyku szukania wielu rozwiązań.
- Uzyskanie przez uczestników wglądu w już posiadane umiejętności, diagnoza i propozycja korekty własnych działań rozpoznanych jako nieefektywne.
Zawartość szkolenia
- Firma jako system. Rola jednostkowego pracownika w firmie.
- Dynamika konfliktu, wpływ konfliktu na efektywność zespołów.
- Fazy rozwiązywania konfliktów.
- Efektywna komunikacja i dostrojenie we współpracy pomiędzy pracownikami i działami.
- Odkrywanie i rozwój indywidualnych kompetencji społecznych w kontekście konfliktu.
- Metody efektywnej pracy w zespole.
- Techniki pobudzania kreatywności.
Kontakt:
Instytut Skutecznego Działania
Szkolenia Doradztwo Coaching
ul. Kluczborska 4 lok. 31, 01-461 Warszawa
biuro@isd.pl
Mariusz Grudzień: mariusz@isd.pl, +48 507 165 350
Mirosław Bednarski: mirek.bednarski@isd.pl, +48 605 553 033
