MIGAWKA PO SZKOLENIACH

W ramach projektu „Eko-Rozwój. Kształtowanie Świadomości i Podnoszenie Kwalifikacji Pracowników” migawka ze szkolenia
MOTYWACJA. SKUTECZNOŚĆ.
Jesienna, ekologiczna atmosfera, piękno naszych Mazur (o każdej porze roku) – to kontekst szkolenia: „Obsługa Klienta – Budowanie Ekologicznej Marki i Wizerunku Firmy”.
Filarami szkolenia było: zaangażowanie; pasja działania; osobisty rozwój. Obszary, które były kierunkowskazem szkolenia to: rozwój osobistych kompetencji; automotywacja; współpraca w zespole – ekologia współpracy; budowanie swojej pozycji na rynku – budowanie ekologicznej marki.
Szkolenia odbyły się w ramach projektu „Eko-Rozwój. Kształtowanie Świadomości i Podnoszenie Kwalifikacji Pracowników”.

Realizacja szkolenia w Hotelu Jabłoń / Jabłoń k. Pisza

 

ZamknijNa tej stronie internetowej wykorzystywane są pliki cookies zbierane do celów statystycznych i wykorzystywane do poprawnego działania serwisu www.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki - niedokonanie zmian ustawień przeglądarki jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.